2009. szeptember 10., csütörtök

1. fejezet - Az első nap

„Kedves Naplóm! A mai nap kicsit más volt, mint a többi sulikezdős nap…. Egy új srác jött az évfolyamra és hát persze hogy a mi osztályunkba. Nagyon csinos és elég intelligensnek tűnik, habár a modora nem a legjobb.Amikor megláttam a folyosón órák előtt azt hittem, ott esik le az állam a helyéről (olyan gyönyörű volt). Föci faktom volt 3.-4. óra és neki is. - 21-en voltunk csak a mi évfolyamunkról. Úgy látszik a suli legkedveltebb tantárgya a föci. – Persze csak mellettem volt szabad hely és Mrs. Hale odairányította. Egész órán nem szólt hozzám pedig én próbáltam kapcsolatot teremteni vele. A következő órán sem gondolta meg magát beszélgetés terén. Aztán egyszer csak kirohant a teremből. A tanárnő sem értette de betudta annak hogy biztosan rosszul lett mert egész órán olyan fehér volt….

Talán ennyi lenne mára. Búcsúzom: Puszi magamnak."

Letettem a tollamat és bepakoltam a táskámba. Nagyon lefárasztott a mai 9 óra. Olyan kómás vagyok, hogy már tanulni sem bírok. Szerencsére holnap könnyű óráink lesznek és már tegnap megtanultam amit kellett.

- Al, kicsim irány a fürdő!- hallottam anyu hangját lentről. Ránéztem az órámra: 22:13. Te jó ég. Ennyit vacakoltam volna?! Gyorsan magamhoz vettem a fürdős cuccaimat és elindultam a szobám túloldala felé. Kinyitottam az ajtót és újra elcsodálkoztam a saját fürdőm nagyságán. Még csak pár hete költöztünk, jobban mondva csak én költöztem vissza Londonból Forks-ba. Ugyanis a tavalyi évet cserediákként töltöttem és azalatt csomó újítást végeztek anyuék a házon. Ezen értem azt, hogy a hatalmas szobámhoz kaptam egy saját bejáratú ugyancsak hatalmas fürdőt. És ezt még nehéz megszoknom.Becsaptam magam után az ajtót, és lezuhanyoztam. Imádom az új tusfürdőmet, olyan friss és kellemes illata van. A régi olyan volt, mintha füstöt tennék magamra. Amikor kiléptem a tusoló alól, megcsúsztam valamin, és sikeresen elestem. (Ezek után mondanom sem kell, hogy az egész városban én vagyok a legbénább lány. Én még olyan semmiségekben is képes vagyok elesni, mint egy kő. De komolyan. ) Anya rögtön felsietett és benyitott a szobámba.

- Alice, kicsim jól vagy? Egy nagy zajt hallottam. - Hát igen ez rá vall. Aggódik értem de, közben a háta közepére se kívánná az ügyetlenségemet.

- Itt vagyok- nyitódott az ajtó- és csak elcsúsztam ezen a….. a szappanon?!- Még csak most vettem észre, hogy mi is okozta a „ balesetemet”.

- Nem ütötted meg magad nagyon? Semmid nem vérzik?

- Áh semmi bajom azon kívül, hogy még egy dolgot felírhatok az „ Alice és az ő szerencsétlenségei” listámra. – és egy mosolyt erőltettem arcomra, pedig minden porcikám sajgott.

- Akkor jó. Legközelebb jobban figyelj oda. Siess, öltözz fel és gyere vacsizni, ha ugyan még szeretnél. - Ezzel kiment.Felvettem a pizsim, ami egy sortból és egy pántos pólóból állt. Igaz, hogy Forks-ban elég szeszélyes az időjárás de engem ez nem nagyon izgatott. De a drága egyetlen anyukám ezt másképp gondolta. Folyton azt hajtogatja, hogy „Egyszer majd jól megfázol, aztán akkor sopánkodhatsz, amiért nem fogadtad meg az idősebb tanácsát….” Kívülről fújtam az egészet. Lesiettem a lépcsőn, de közben meghallottam egy nagyon ismerős hangot. Benyitottam és megláttam a húgomat, aki épp egy kínos telefonbeszélgetés közepén lehetett.

- … de miért pont őt? Ezt nem értem. Eddig úgy volt, hogy tök jó barátnők vagyunk, erre kiderül, hogy csak arra használt fel, hogy elcsábíthassa Dan-t.- Észrevehette, hogy ott vagyok, mert így folytatta-, Majd holnap találkozunk és megbeszéljük részletesebben. – és megnyomta a piros gombot.

- Te nem jössz enni? Amúgy kiről beszéltetek? Csak nem Biancáról? Már megint mit csinált az a lány?- miközben ezeket kérdeztem odasétáltam az ágyához, és kényelmesen elhelyezkedtem rajta.

- Én inkább kis fruskának nevezném. Amúgy ezek után már nem lennék képes enni.

- Várj egy pillanatot. Lementem a konyhába. Szerencsére anya épp most tálalt.

- Mi tartott ennyi ideig? Megint elestél valahol?- kérdezte szomorkás hangulatomat észlelve.

- Nem, nem bénáztam megint. Ennyi már épp elég volt mára.

- Na akkor szólj a húgodnak, mert frissen és melegen jó a pizza.

- Anya nem lehetne inkább, hogy fent a szobámban együnk?- Tudtam a válaszát, úgyis nemet fog mondani, de azért próba szerencse.

- Nem. Amúgy milyen kivételes alkalom van, hogy a szobádban szeretnél enni? Ezerszer elmondtam már, hogy…- nem hagytam, hogy befejezze, amit mondani akart.

- Nem rólam van szó, hanem Nináról. - Gondoltam ez beválik, ugyanis ha a drága húgomról van szó a szüleim mindig engedékenyebbek.

- Jól van, de ne maszatoljatok össze semmit.

Egy gyors puszit nyomtam arcára és egy méretes tálca kerestem a konyhaszekrényben. Miután ez megvolt 1-1 poharat, tányért és pár szalvétát tettem rá és elindultam felfelé a lépcsőn.

- Már itt is vagyok. Hoztam egy kis kaját, ha mégis ennél valamit. – Újra leültem az ágyára. Eddig észre sem vettem, hogy nincs a szobában.

- Nina, hol vagy?- semmi válasz- Nina, Nina ez nem vicces!!!

- Itt vagyok. A fürdőben. - halottam hangját, ami jelezte, hogy már jó ideje sírhat.

Nyitódott az ajtó, de semmi más nem történt. Bementem hozzá és megláttam. Nagyon szomorú lehetett, mert feküdt a padlón és a szemei olyanok voltak, mintha már egy hete sírna. Odatérdeltem mellé és simogatni kezdtem. Tudtam, hogy nála csak ez segít, ha ilyen állapotban van.

- Mi a baj? Jól vettem ki a beszélgetésetekből, hogy Bianca el akarja venni tőled Danielt?

- Igen. Leila mondta, hogy látta, amikor az a kis csitri megcsókolja az ÉN fiúmat.

- De honnan tudod, hogy a srác nem akarta? Úgy értem…- nem hagyta, hogy befejezzem.

- Te most arra célzol, hogy nem is a legjobb barátnőm, vagyis már csak volt legjobb barátnőm, hanem a pasim csalt meg?! Ezt nem gondolhatod komolyan!!!

Miközben ezeket a szavakat mondta felült és a szemembe nézett. Egyből megértettem, min mehet most keresztül. Vagyis inkább csak megpróbáltam megérteni, mert nekem egyetlen kapcsolatom volt eddig és az sem volt igazi. Piszkáltak is érte eleget, hogy itt vagyok 16 évesen, de még mindig szűz vagyok és még sohasem csókolóztam.

- Én nem erre gondoltam. Csak arra, hogy mi van akkor, ha bekövetkezett volna a lehető legrosszabb, amit az a Dan tehetett .- próbáltam megnyugtatni de láttam rajta, hogy csak idegesebb lett. – Figyi, gyere, menjünk át az én szobámba, ott kibeszélhetjük a témát és neked is könnyebb lesz.

- Jó de….

- Csak semmi de. Felhoztam a vacsit is, úgyhogy még éhezni sem fogunk.

Láttam rajta, hogy ez az ötlet jobban tetszik neki, mint az, hogy a fürdője közepén, a padlón feküdjön. Mikor átértünk hozzám becsuktam az ajtómat és betettem egy zenét a lejátszóba, ami engem mindig megnyugtat és elhelyezkedtem az ágyamon.

- Ez Twilight- The Lion fell in love with the Lamb?

- Igen. Ettől mindig vidámabb leszek. Remélem neked is segít majd. Tehát hol is tartottunk??

- Ott, hogy szerinted én vak vagyok és nem veszem észre, ami az orrom előtt történik.

- Nem te vagy vaksi te kis butus, hanem az a Bolton gyerek. Lehet, hogy csak ízlésficama van, ha lecserél téged, aki a suli második legszebb diáklyánya vagy egy olyanra, aki a suli legrondábbjai közé tartozik.

- Lehet, hogy igazad van de mi van ha nem?

- Hát mindenképpen beszélj Dan-nel és azután dönts. De ne feledd, hogy rám mindig számíthatsz.

Az este többi részét végigbeszéltük. Annyira belemerültünk, hogy végül egymás ölében aludtunk el.

7 megjegyzés:

  1. Írtam egy tök hosszú komit, de már megint szórakozott velem a net és nem mentette el.... na de leírom mégegyszer....
    Tetszik a történet, még meglátom mi sül ki belőle....
    Tényleg hasonlít az Alkonyatra. De mellette az enyémre és Hannáéra is:D Nekem is kell egy gondoskodó nővérke..... :(

    ismerősek a nevek... nem is tudom honnan.....:D
    Na meg Nina.... Alice kicsoda igazából? (mert fog sincs). A kinézeten még dolgozgass egy kicsit. Tudom, hogy nagy munka de megéri. Ahogy noszogatni is megérte. Örülök, hogy felraktad. Várom a folytit! Ha segítség kell vmiben, tudod, hogy hol találsz:D
    Puszi, az egyik elsőszámú kritikusod

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Bocs ha nem voltam elég egyértelmű.
    Nina és Alice tesók.
    Alice a nővér és Nina a húga.
    A kinézeten épp most dolgozom.
    Köszi a komit de egy szót sem senkinek addig, amíg nem szólok.
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia! Arra rájöttem, hogy tesók.... csak az érdekel, hogy a képen amúgy ki van, mert a másikon Vanessa Hudgens és ezen? Én így gondoltam. És tartom a szám.
    Puszi, megint az egyik elsőszámú kritikusod:D

    VálaszTörlés
  4. Jah hogy úgy értetted. Hát a másik képen Carmen Villalobos van.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Köszi... am kifelejtettem a komijaimból... Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! beleraktad a The lion fell in love with the lamb -ot... ezért jár a dícséret....
    Puszi, már megint én:D

    VálaszTörlés
  6. Köszi a dicsérete.
    IGEN BELERAKTAM MERT ANNYIRA TETSZIK...
    Nah én többet már nem akarok visszairogatni úgyhogy bocs ha nem kapsz választ.
    majd inkább msn-en írj.

    Hanna te nyugodtan írj csak ide.
    puszik nektek.

    VálaszTörlés
  7. Hát akkor Hanna jelentkezik :D
    Az eleje tényleg picit Alkonyat, de nekem nagyon ígéretesnek tűnik. Bár egy fejezet alapján nem sokat tudok mondani, de kíváncsi vagyok mi lesz a sráccal :P
    Az oldal még úgyis alakul, már tudom, hogy órákat fogsz tölteni a fejléccel, a háttérrel, szövegszínnel meg hasonlókkal. Úgyhog előre is sok sikert hozzá ^^
    Remélem folyti lesz, mert érdekel mit hoz össze az én kis Hugim (L)
    Csak így tovább! Köszönet Rika noszogatásáért. MEGÉRTE! ^^
    *puuuusssszzi* Hannacicca

    VálaszTörlés