2009. szeptember 12., szombat

2. fejezet - Egy újabb unalmas nap (első rész)

Kivételesen szép napra ébredtünk. Felkeltem és kinéztem az ablakomon és megláttam Jane-t.Azonnal a telefonomhoz kaptam, mert furcsálltam, hogy már suliba megy. Tárcsáztam a számot. Olyan idegesítő volt a várakozás, de végül felvette.
- Szia Al. Miért hívtál?
- Szia. Te ilyen korán elindultál???
- Korán? Te jól vagy már 35 van. Amúgy hol vagy? Már vagy ötször hívtalak de nem vetted fel.
- Úgy érted 7 óra 35 van?
- Igen.
- Uh, bocs elaludtam. Ma inkább ne várj meg, mert nem akarom, hogy te is elkéss.
- Oké de siess te is, mert magyar lesz az első óránk és a tanár feleltetni akar.
- Rendben elkészülök, és már megyek is. Akkor majd a suliban talizunk. Addig is, szia. - Szia. Huh, tényleg ennyire késő lenne már. Megfordultam és megpillantottam az édesdeden alvó húgomat.
- Nina, Nina ébredj! El fogunk késni.
- Csak még két percet kérek. - mondta álmosan.
- Most nem lehet. Mindjárt 8 óra és mi még pizsiben vagyunk.
- Miért nem ezzel kezdted?!- ült fel az ágyon.
– Anya miért nem szól?
- Tényleg ez jó kérdés. Hogy én milyen hülye vagyok…. Tegnapelőtt említette, hogy ma korán be kell mennie dolgozni. Még arra is figyelmeztetett, hogy húzzam fel az ébresztőmet.
- Hát te tényleg nem vagy százas. Nem csak a nevekkel vagy bajban, de az emlékezőkéd sincs rendben. Nah mindegy. Megyek, felöltözöm, aztán bemegyünk együtt kocsival, és te fogsz vezetni. - a mondat utolsó felét kihangsúlyozta. Tudta, hogy én nem, nagyon szeretek gyorsan menni. Neki is van engedélye, csak azt nem tudom, hogy miért mindig nekem kell a volán mögé ülnöm, amikor sietni kellene.Miközben ezeken gondolkodtam, magamra kaptam egy fekete farmert, egy lila felsőt és egy szintén fekete pulcsit. Lesiettem a lépcsőn és készítettem két szendvicset. Bepakoltam őket a táskámba, majd még kettőt csináltam a csigalassú húgomnak, aki végre lejött a lépcsőn. - Felőlem indulhatunk.
- Te jól vagy? Szoknyába jössz, mikor 10 fok sincs??- mondani akart valamit de én beléfojtottam a szót. - Anya le fogja szedni a fejem, ha megtudja, hogy így mentél suliba.
- Most már úgysincs időm átöltözni. Mehetünk?
- Igen. Raktam el neked is valami harapnivalót.
- Köszi szépen.
- Nincs mit. Bezárod az ajtót? Mert ha igen akkor én eddig kijárok a kocsival.
- Aha persze, de menjünk már. Első óra fizika, és dogát írunk.
Magamhoz vettem a táskámat és a kabátomat. Szerencsére anya már kijárt a kocsival, ami egy szürke „Hartge BMW Z4” volt. Beszálltam, és elindítottam. Megláttam az órát már 7-50 volt. Dudáltam és kikiáltottam.
- Nem sietnél egy kicsit???
- Megpróbálok. De ezek a kulcsok mindig kifognak rajtam. – mondta.
- Segítsek?
- Nem kell, már megvagyok.
Bedobta a kulcsot a táskájába és a jármű felé futott. Villámgyorsan becsücsült és én már indultam is. Pár perc múlva már a parkolóban voltunk. Leállítottam a motort és elbúcsúztam Ninától.
- Siess, nehogy elkéss. Sok szerencsét a dolgozathoz. – mondtam jó nővérhez méltóan.
- Köszi. Remélem sikerül majd. Szia.
- Szia. Mindketten kiszálltunk, én pedig lezártam a kocsimat. Épp időben értem az osztályba. Mire helyet foglaltam Jane mellett a tanárunk nagy robajjal becsukta az ajtót.
- Jó reggelt mindenkinek.
- Jó reggelt Mr. Black.
- Mint tudjátok ma lesz az első felelés-, folytatta-, ezért arra gondoltam, hogy aki nem felel, az írjon egy 300 szavas fogalmazást az elmúlt év cselekményéről. Mivel ma csütörtök van a házi dolgozatot hétfőre kérem.
- De tanár úr, aki felel ma annak nem is kell megírnia?- kérdezte Yasmine.
- Természetesen nem. Majd meglátjátok, hogy miért nem.

5 megjegyzés:

  1. Sziiia Hugicám!
    Látom tettél fel képeket! Jól összeválogattad, meg kell hagyni. A fejléc meg szupcsiii lett ^^
    Mr. Black. Gondoltam, hogy valahogy bekerül a történetbe a nagy kedvenc =)
    Miért van az, hogy mindenkinek van egy egyperces kocsija, csak nekem nem? XP
    Érdekel a folyti! Mikor lesz friss? Jó, tudom telhetetlen vagyok. De ha egyszer fúrja az oldalam a kíváncsiság!
    Néhány icipicike vesszőhiba van, de amúgy tökéletes. (bocsi, hogy kötegszem. ez a melóm XP)
    Csak még annyi, hogy chat-et nem csinálsz? Nem mintha hiányozna, csak kérdezem :P

    VálaszTörlés
  2. Szia Nővérkém!
    Boldog vagyok vatgyis inkább mosolyogva nevetek.
    Nem tom miért de felvidítottál. Mondjuk nem voltam szomorú eddig sem. Nem baj ha melózol de azért hétvégén pihenhetnél...
    A képösszeválogatást jó vagy rossz irányba értetted?
    Hát igen muszály volt beleraknom...
    Gondolkodtam rajta hogy csinálok chat-et de béna vagyok hozzá és nem találtam meg. :)
    Hát igen a kocsit direkt én választottam...
    Te is szerezhetsz magadnak egyet...
    Mondjuk a valóságban sem lenne rossz.
    A többit majd msn-en.

    Puszit küld az aranyos hugicica!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Csakis jó értelemben ^^
    Hát nem azért vagyok, hogy segítsek? :)
    Majd ha híres leszek és lesz csomóóóó pénzem veszek egy tütüt :D

    VálaszTörlés
  4. Na sziasztok! Bocs, hogy csak most írok, de elfoglalt voltam....
    Na szóval, már megint ez a szóval:D bocs Jazzy elcsórtam tőled:D A fejlécet én is mádom. Nagyon állat. A fejiről pedig: Bocs de nekem ez nem volt eseémyndús annyira, de valami lesz, az tuti. Biztos összebeszéltetek Jazzyval:D Tütü nekem is kell:D Nem rózsaszín, hanem lila... nem részletez....:D A chaten kicsit igazíts még, és tökéletes lesz az oldi.
    Puszi, Rika

    VálaszTörlés
  5. SZIA! A CHATET NEM NAGYON TOM MÁR IGAZGATNI... TUDOM HOGY NEM VOLT ESEMÉNYDÚS DE DIREKT. MAJD TALÁN A TÖBBI :) DE NEM ÁRULOK EL SEMMIT . HOLNAP LESZ FRISS.

    VálaszTörlés