2009. november 14., szombat

7. fejezet - Látogatás

- Sziasztok lányok. – köszöntem, amikor visszaértem a kórtermembe és megláttam látogatóimat.

- Hello Alice! – ugrott a nyakamba Nina.

- Minek köszönhetem ezt a szívélyes fogadtatást? – kérdeztem, miközben megpróbáltam szabadulni húgom „gyilkos öleléséből”.

- Hát, mert nagyon-nagyon boldog vagyok. Elsősorban azért, mert bizonyos okokból kifolyólag a suli szünetet tart, másodsorban pedig, mert megismertem egy tök kedves fiút, aki mellesleg nagyon bejön nekem és kiderült, hogy én is neki. Képzeld elhívott randira is.

- Hát ez tényleg felemelő érzés lehet. Hova mentek? - annyira nem érdekelt, de nem akartam elrontani a jó kedvét.

- Moziba, a parkba, meg sétálunk egy kicsit. Amúgy nem itt Forksban, hanem Port Angelesben. Annyira izgulok.

- Azt el tudom képzelni.

- Nina, mindenki örül annak, hogy te örülsz, ne vedd sértésnek, de most Alice a fontosabb. – mondta Jane.

Örültem, hogy a húgom boldog, de egy kicsit szerintem túlzásba vitte ezt a dolgot. Jane észrevehette, hogy engem most nem nagyon érdekel ez a téma, hanem képzeletben teljesen máshol járok.

- Mi volt a vizsgálaton? Mondtak valami biztatót? – kérdezte Leila.

- Hát semmi különös nem volt. – leszámítva, hogy elájultam és a doki színt vallott. De ezt már csak magamba tettem hozzá. – A suliban mi volt?

- Mr. Black már nagyon hiányol téged. Azt mondta, hogy lehet, hogy a hétvégén bejön meglátogatni. Az új srác tisztára depressziós. Vagy véletlen egybeesés, vagy nem tudom, de mióta nem vagy suliban, az egész suli lehangolt, főleg az a fiú. Igaz, eddig sem volt valami bőbeszédű, meg nem is barátkozott, de most még szinte az órákra sem jár be. - mondta Jane.

- A tanárok is tisztára ki vannak akadva. Múltkor, amikor elmentünk moziba, még az úttestre sem léphettünk le, mert annyira féltenek bennünket… Ezt ők mondták. Szerintem tök dedó. – bosszankodott Lyra.

A délután további része azzal telt el, hogy ők meséltek, én pedig úgy tettem, mintha figyelnék. Azokban az órákban valahogy nem tudott érdekelni sem az, hogy mi történt a suliban, sem az hogy velük mi történt. Tudom, hogy illetlenség volt őket elzavarni, de most valahogy nem vágytam a társaságukra, ami elég érdekes volt, mert délelőtt alig vártam, hogy itt legyenek.

- Lányok, ne haragudjatok, de szeretnék egy kicsit egyedül lenni. Tudom, hogy ez illetlenség, de nem mennétek most haza? – elég hülyén éreztem magam, főleg hogy Nina arcán megláttam a sértettséget.

- Hát ez szép, mondhatom…. – duzzogott húgom.

- Alice biztosan csak gondolkodni szeretne. – védett Jane.

- Aha, persze. – láttam húgomon, hogy nagyon nem tetszik neki a dolog, csak azt nem tudom, hogy azért, mert azt hiszi, hogy nem érdekelnek a pasi ügyei, vagy azért, mert szemtelenségnek tartja. De mondjuk, akkor sem kellene ennyire kiakadnia. Már mindenki távozott, kivéve Jane-t.

- Nem szeretnél beszélni róla? Mi volt a vizsgálaton? – kérdezte barátnőm.

- Hát ott semmi érdekes, csak Leo… – a Hamletben lévő lenni vagy nem lenni kérdést tettem fel magamban mondani vagy nem mondani változatban.

- Mi volt Dr. Parkerrel?

- Semmi. Csak valami ostobaságot hablatyolt. – ebben a pillanatban nem érdekelni, hogy a legjobb barátnőmnek hazudok. Vagyis még én sem fogtam fel, amit mondott. Úgyhogy nem is hazudtam annyira.

- Értem. Akkor miért vagy így kiakadva? Ne kelljen minden harapófogóval kihúzni belőled!

- Mikor a vizsgálatra mentem, történt valami, amiről nem akarok beszélni.

- De mégis mi? Mármint jó vagy rossz? Vagy valaki csinált veled valamit?

- Nem, semmi olyan nem történt, amitől tartanom/tartanunk kellene. Ne haragudj, de most tényleg szeretnék egyedül lenni, mert sok mindent kell átgondolnom.

- Rendben, de a házikat azért itt hagyom, hogy ne unatkozz. Nemsokára jövök. Addig is legyél jó.

- Rendben. Jane, megkérhetnélek, hogy anyut kérd meg, hogy hozza be az Twilight-ot?

- Természetesen. Szia.

- Szia.

Reméltem, hogy ha kezembe kerül imádott könyvem, mindent jobb színben fogok látni. Nagyon le tudott nyugtatni mindig is. Remélem ez most sem lesz másképp.

4 megjegyzés:

  1. nagyon tetszett...a Twilight engem is lenyugtat..remélem lesz ihleted és kedved is, hogy írj és hamar hozod a folytatást..
    puszíí..

    VálaszTörlés
  2. Köszike Bogíí!!!
    Hát én is remélem, hogy lesz kedvem és ihletem, mert már nagyon szeretném letudni a kövi fejezetet....

    VálaszTörlés
  3. Szia drága egoista barátnőm!
    Komolyan mondom gyógyuljon már fel Alice!!!! FOLYTIT AKAROK! Mi lesz az az új srác???? Ráadásul chatbe is azt írtad, hogy sokára lesz friss, remélem megszáll valahogy az ihlet meg lesz időd is írni, weil ich fertig mache...:D ( mert kikészülök) :P Szóval am nagyon tetszett a feji, és mindenki szóba hozta az "új srácot" SZóval legyen már valami!
    RIka

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Most egy kicsit olyan bosszantóan Alice-es leszek... Még nagyon sokára lesz értelmesebb szerepe a srácnak.... Jah és azt én is nagyon remélem, hogy megszáll az ihlet....Már nagyon akarok írni, de valahogy nem bírom rászedni magam....:( Azért nagyon remélem hogy nem nagyon kínozlak titeket. Annyira úgy sem jó, hogy ne lehetne kibírni nélküle.... És most nem voltam egoista... ez is nagy csoda.... Nah szóval :) Ha nagyon sokat piszkáltok és már nagyon elegem lesz abból, hogy azt csináljátok, akkor szerintem beindulok....
    Legalábbis nagyon remélem....

    Puszi minden kedves olvasónak....

    VálaszTörlés