2009. október 5., hétfő

5. fejezet - A buli, ami ...

Mivel gyalog mentünk eltartott egy darabig, amíg elértük a Black House-t. Pontosabban jó fél órát sétáltunk a sötétben.
- Szerintem mi vagyunk az elsők. – mondta Yasmine.
- Ezt meg miből gondolod?
- Hát mivel nem hallani a lányok sikítozó hangját, és zene sincs, ezért elég nyilvánvaló, hogy még nem kezdődött el a buli, ami azt jelenti, hogy nem lehetnek valami sokan… - magyarázta.
- Jól van már értjük. Köszönjük, hogy megosztottad velünk, buliba alig járó csajokkal az éjszaka rejtelmeinek egy részét.
- Szívesen máskor is, de azért nem kellene gúnyolódni Alice.
- Én nem is gúnyololódtam. Csak megállapítottam a tényeket. Nah, akkor, ha mi vagyunk az elsők irány befelé!
Mint az elmegyógyintézetből szabadult betegek, úgy rohantunk az épület felé. Mikor az ajtóhoz értünk, megtorpantunk. Arra ez a felirat volt írva:
Bocsi mindenkinek, de a bulit áttettük a jövő hétre…Ha valaki mégis bulizni akar, akkor két utcával arrébb lesz egy kisebb összejövetel… Gyertek a hang után...
- Hát ez tök jó. Egyszer jövünk szórakozni, de akkor is lefújják. Én nem fogok elmenni a másik helyre. - Én sem. Elég volt idáig eljönni. - Egyet értek.
- Nem értelek benneteket. Én személy szerint szívesen elmennék. Amúgy Lyra te mióta vagy ilyen kis anyámasszony katonája? Te mindig benne vagy minden őrültségbe. Alice, te sem jössz?
- Nem kösz. Inkább menjünk vissza hozzánk, és csináljunk ott egy csajos estét.
- Hát jó. Szavazzunk. Ki akar visszamenni? Egy, kettő, három. Ki akar elmenni a másik buliba? Egy, csak én akarok menni? A többiek? Ti mit akartok? Csak nem maradtok itt csövezni?
- Hát én elmennék veled, de nem tudom…
- Hogy lehetsz ennyire felelőtlen Nina? Pont az ilyen kis csajokat várják ott, mint amilyen te vagy. – keltem ki magamból.
- Én is inkább mennék. Amúgy meg sem én, sem Nina nem pisis már. Igenis elmehetnénk. Egyszer adódig ilyen az életben.
- Ezt úgy mondod, mintha máskor nem jöhetnénk el bulizni. Amúgy nem tudom, mit szólna az anyukád, ha hétfőn lemennék hozzá a rendelőbe, és elmondanám, hogy mit csináltál szombat este. Szerintem, nem örülne neki.
- Jól van. – szakított félbe Yasmine. – Nina és Leila mellettem. Lyra és Jane melletted. Az akárhogy is számolom, három-három.
- Várjatok! Szerintem sem olyan nagy dolog, ha nem itt, hanem két utcával arrébb szórakozunk. - Ez a beszéd. Mégsem kellett csalódnom benned Lyra. Tehát így akkor ketten maradtatok.Jöttök, vagy hazamentek?
- Megyünk. – mondtuk egyszerre Jannel. Elindultunk, bár nekem nem sok kedvem volt. Útközben viszont feloldódtam. Már csak barátnőmet kellett valahogy „jobb kedvre” deríteni.
- Csajok, tudjátok, mit csinál a kaméleon, ha berakjátok a sütőbe?
- Nem.
- Hát beleolvad a környezetébe.
Mindenki nevetni kezdett, mindenki leszámítva azt, akinek nevetnie kellett volna. - Mi a baj Jane? Nem szoktál ilyen lenni. Azt nem mondom, hogy egy kisördög szoktál lenni, de azért ennél nagyobb hülyeségekbe is belementél már.
- Igen, de most nem vagyok hangulatomnál.
- Na, akkor jól van. Mármint nincs jól, de majd feldobunk.
- Ne is fáradjatok. Szerintem ma ilyen napom volt.
Az út további részében nem nagyon beszélt senki. Elértük az említett utcát, már csak a házat kellett megtalálni. Mivel állítólag nekem volt a legjobb hallásom, azért mindenki rám hagyatkozott. Éreztem, hogy valami nagyon nem stimmel, de nem törődtem vele. Pár perc múlva meghallottam a zenét. Vagyis inkább valami hangos dübörgést, ami nem igazán mondható zenének.
- Csajok, nekem nagyon rossz előérzetem van. – mondtam.
- Talán nem gondoltad meg magad? – kérdezte gúnyosan Yasmine. - Ha tudni akarod akkor igen. De nem azért, mert beszari alak vagyok, hanem azért, mert általában bejönnek a megérzéseim. - Te és a megérzéseid… Hát engem nem győztél meg. Ha most megint elkezdünk veszekedni azon, hogy menjünk, vagy maradjunk, akkor én megyek. - Nekem mindegy. De ha valami gond lesz, akkor majd sajnálkozhattok.
Nagyon ki vagyok akadva Yasmine-ra. Igaz, hogy elég nagy ribanc, de akkor sem kellene így viselkednie. Különben sem szokott ilyen lenni. Végre megérkeztünk. A ház kertjében egy tábla állt, amin egy felirat volt.
Gyertek a garázsba….

2 megjegyzés:

  1. Sziia Drága!
    Rövid, de lényegre törő :D
    Igaz néha összecsúsztak a párbeszéd sorai, de érthető volt azért.
    Úgy elmennék bulizni a csajokkal... Hát ez a Yasmine télleg kissé... fura (csak mert csúnyát nem mondunk :P)
    Mi történt Jane-nel? :O
    Buli a garázsban? Mire készülsz te lány? :p
    Mikor lesz folyti??????
    *pussz*
    Jazzy

    VálaszTörlés
  2. Szai! semmi olyanra nem kell gondolnodd... vagy mégisa? ezt még én sem tudom.... Hát igen, Yasmine egy kicsit olyan... de hát ilyen embereknek is kell létezniük...

    Köszi a komit... Puszi

    VálaszTörlés